“Heineken …served extra cold…”

Výstava Život a smrt slavila úspěchy
25.7.2008
Znojemské vinobraní – rekord v návštěvnosti v novodobé historii
12.9.2008

“Heineken …served extra cold…”

heinekenAgentura Kofroň Production & Advertising připravila pro Heineken Česká republika, a.s. road show pod názvem „Heineken ….served extra cold….“.

Road show byla zaměřená na prezentace produktu „Extra Cooler“ – jedinečný systém chlazení piva Heineken. Tento systém chladí pivo pouze v koncovém zařízení výčepů a při správném používání je toto výčepní zařízení pokryto ledovou krustou. Program celé road show byl především o ledové image, která v horkých letních dnech povzbuzuje chuť na fantasticky vychlazené pivo Heineken – které je „served extra cold“. Návštěvníci mohli road show navštívit ve vybraných městech (Praha, Hradec Králové, Brno, Ostrava, Zlín), kde je čekaly atrakce v podobě tesání ledových kvádrů, ve kterých byly umístěné dárky, fotozóna s eskymáky, hudební produkce spojená s tanečním vystoupením do kterého se mohl každý zapojit, ale především návštěva ledového baru. Obří nafukovací iglú sloužilo jako čekárna před vstupem do ledového baru, kde každý návštěvník mohl vidět Extra Cooler v akci. Vzhledem k nízkým teplotám v ledovém baru byli návštěvníci v iglú vybavení teplou bundou a čepicí. Spojení zábavy, image, zážitků, emocí jsme vytvořili prostředí, které na každou road show přilákalo velké množství návštěvníků, kteří si odnášeli především zážitky spojené se značkou Heineken.